Facebook
ENG | HUN
Vissza a főoldalra
 

Karácsonyi habzsi-dőzsi lelkiismeret-furdalás nélkül

2016.11.30., Szerda 08:46

Hamarosan itt van a karácsony, ami a szeretet és a boldogság mellett manapság már az evés ünnepe is. Nem kell aggódnod a felkúszó extra kilók miatt, ha megfogadod a tanácsainkat.

-          Ne add át magad az év végi stressznek

Ha idegeskedsz valamin, az kihat az egészségedre és az evési szokásaidra is. Ha stresszelsz, előfordulhat, hogy többet eszel. Próbáld ki wellness részlegünk szolgáltatásait, relaxálj, és nem kell tartanod az év végi hajtás káros következményeitől.

 

-          Ne éhezz, de figyelj oda, hogy mit eszel

Ha nagyon kiéhezteted a tested, a következő étkezésnél sokkal többet fogsz enni. Inkább 2-3 óránként egyél kevesebbet, így nem fenyeget annyira a hízás.

 

-          Cukor helyett használj természetes édesítőt vagy mézet

A méz egy jó alternatíva lehet cukor helyett, egészséges és tápláló, igaz, a diétában nem a legjobb választás, de ha csak a vonalaidat szeretnéd megőrizni, tökéletes. Ha figyelsz arra is, hogy lehetőleg a legkevesebb kalóriatartalmú édesítőt használj, akkor válassz sztíviát vagy eritritolt.

 

-          Sportolj az ünnepek alatt is

A karácsonyi szünet nem ment fel a mozgás alól is. Ha nem tudtál ellenállni a töltött káposztának, akkor ledolgozhatod a teremben. Ha több kalóriát égetsz el a mozgással, mint amennyit megettél, akkor nem kell félned az elhízástól. Ne feledd, tárt karokkal vár az Office Gym!

 

-          Süsd az ételt kókuszzsírban

Az olaj helyettesítésére tökéletes választás lehet a kókuszzsír, ami ráadásul igen sokoldalú is. Teheted süteményekbe vaj helyett, de süthetsz benne akár rántott húst is! A kókuszzsír ráadásul olyan stabil szerkezetű, hogy többször is felhasználható anélkül, hogy félned kellene a rákkeltő anyagok termelődésétől. Előnyös tulajdonsága, hogy gyorsítja az anyagcserét is.